27 / Січень, 2022
26 січня на засіданні Кабінету Міністрів Україні було підтримано проєкт постанови "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. № 270 і від 1 серпня 2013 р. № 588".
Внесено такі зміни:
- У випадках, передбачених законодавством, результат надання адміністративної послуги (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) може бути надісланий поштою рекомендованим листом з позначкою “Адміністративна послуга” з повідомленням про його вручення (через смс-повідомлення або повідомлення, що підтримуються засобами Інтернету).
- Послуги поштового зв’язку для рекомендованих листів з позначкою “Адміністративна послуга” оплачуються суб’єктом звернення під час їх замовлення або під час отримання в поштовому відділенні чи за визначеною суб’єктом звернення адресою в порядку, визначеному національним оператором поштового зв’язку.
- Рекомендовані листи з позначкою “Адміністративна послуга”, адресовані фізичним особам, під час доставки за зазначеною адресою вручаються особисто адресату або його представнику. У разі відсутності зазначених осіб за вказаною на рекомендованому листі адресою, працівник поштового зв’язку інформує адресата за наявним номером телефону та/або вкладає до абонентської поштової скриньки повідомлення про надходження рекомендованого листа з позначкою “Адміністративна послуга”. Якщо протягом семи робочих днів після інформування адресат не з’явився за одержанням рекомендованого листа з позначкою “Адміністративна послуга”, працівник поштового зв’язку не пізніше ніж протягом наступного робочого дня повертає таке відправлення до відправника.
- У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу, отримання вихідного пакета документів та/або його неотримання в центрі протягом трьох місяців, відповідні документи передаються суб’єкту надання адміністративних послуг для архівного зберігання.
Ознайомитися з текстом проєкту можна за посиланням.
Галузь: