04 / Березень, 2022
Міністерство цифрової трансформації повідомляє, що наразі комплексна адміністративна послуга єМалятко недоступна. Зареєструвати народження дитини під час воєнного стану можна в будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану, який наразі працює.
Єдиний документ необхідний для реєстрації народження -  паперове медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о), форма якого затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України від 08.08.2006 № 545, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1150/13024, що видається закладами охорони здоров'я незалежно від підпорядкування та форми власності, де приймаються пологи.  
Нагадаємо, що батьки зобов’язані невідкладно, але не пізніше 1 місяця від дня народження дитини, зареєструвати народження дитини. Разом з тим звертаємо увагу, що на час воєнного стану строки надання адміністративних послуг зупиняються. Детальніше 
 
Щодо реєстрації факту смерті, то Міністерство юстиції наголошує, що вона здійснюється в будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану, який наразі працює незалежно від місця смерті чи проживання померлої особи.
 
Державна реєстрація шлюбу  також може відбуватися в будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану, який наразі працює. Дозволяється проводити реєстрацію у день подання відповідної заяви без дотримання місячного строку.
 
Мін'юст наголошує:
  • Внесення змін до актових записів цивільного стану здійснюється виключно за місцем зберігання першого примірника відповідного актового запису.
  • Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється виключно за місцем зберігання відповідного актового запису.
  • Витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян не видаються у зв'язку з тимчасовою відсутністю доступу до нього. Натомість, для підтвердження підстави запису відомостей про батька видається інформаційна довідка про державну реєстрацію народження відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України.
Державне мито за державну реєстрацію актів цивільного стану та за повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану і свідоцтв, що видаються у зв'язку із зміною і поновленням актових записів цивільного стану, не справляється.
 
Платні послуги тимчасово не надаються.
 
Якщо доступ до реєстру ДРАЦС буде відсутній, держоргани складуть запис у паперовій формі. А щойно доступ відновиться, усі відомості будуть внесені до реєстру протягом 5 робочих днів.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)