16 / Березень, 2020
Міністерство цифрової трансформації надало рекомендації щодо роботи Центрів надання адміністративних послуг під час карантину.
Організація роботи:
-
у відкритій частині ЦНАП має перебувати не більше людей, ніж робочих місць для обслуговування;
-
поза межами приміщення мають бути зручні місця очікування в черзі на відстані не менше 1 метра один від одного;
-
відстань між відвідувачами та адміністраторами також не має бути менша ніж 1 метр;
-
не допускати громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок у приміщення, рекомендувати їм звернутися пізніше або отримати послугу електронно (якщо це можливо);
-
документи потрібно приймати таким чином, щоб громадяни якомога менше перебували у приміщенні – наприклад, через скриньки для кореспонденції;
-
організувати прийом громадян за попереднім записом (за телефоном, через сайт);
-
забезпечити позачергове обслуговування для громадян літнього віку, вагітних жінок та громадян з дітьми;
-
консультувати громадян дистанційно;
-
надсилати результати послуг поштою чи кур'єрською доставкою;
-
проводити робочі наради дистанційно.
Дезінфекція та температурний скринінг:
-
проводити вологі прибирання з використанням дезінфікаційних засобів, а за можливості проводити кварцування;
-
регулярно провітрювати приміщення;
-
запровадити щоденну перевірку температури працівників і не допускати їх до роботи у разі виявлення ознак інфекційного захворювання;
-
забезпечити працівників засобами захисту (захисними масками, антисептиками, милом);
-
забезпечити відвідувачів можливістю використання антисептиків.
Інформаційна кампанія:
- рекомендувати відкласти візити у ЦНАП;
- інформувати населення про зміни у графіку прийому та обслуговування;
- ознайомлювати населення з переліком послуг, які можна отримати онлайн;
- поширити інформацію щодо попереднього запису та отримання інформації дистанційно за допомогою Інтернету чи телефонного зв’язку.
Виконання таких заходів значно знизить вірогідність зараження працівників та відвідувачів ЦНАПу.
Галузь: