02 / Січень, 2023
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Сприяння всебічному розвитку громад через аналітику, діалог та міжнародне співробітництво», що фінансується Німецьким товариством Міжнародного співробітництва (GIZ), оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера). 
Умови роботи: строковий трудовий договір на термін реалізації проекту (до 31.10.2023), повний робочий день, місце роботи - офіс АМУ в м. Київ. 
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера): 
  • висвітлення та візуалізація впровадження проєкту; 
  • підготовка щотижневих матеріалів для сайтів АМУ та U-LEAD; 
  • реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ; 
  • інформаційний та медіа супровід АМУ; 
  • виконання функцій прес-секретаря; 
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу; 
  • організація  прес-конференцій та заходів для журналістів; 
  • підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк; 
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);  
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;  
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність проєкту; 
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;  
  • моніторинг висвітлення діяльності АМУ у ЗМІ;  
  • ведення сайту АМУ та акаунтів  АМУ у соціальних мережах.  
Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера):
  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки); 
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо; 
  • досконале знання української ділової мови; 
  • відмінні навички письмового та усного спілкування; 
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та  відеофайлами; 
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі; 
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі; 
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність; 
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;  
  • вміння працювати в команді; 
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади; 
  • знання англійської мови вітається та може бути перевагою. 
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти  personal@auc.org.uaverar.kadry@ukr.net  не пізніше 17 січня 2023 року до 18.00. 
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.  
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди. 
Результати конкурсу є остаточними та оскарженню не підлягають.  
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 15 січня 2023 року виключно письмово на адресу електронної пошти personal@auc.org.ua, verar.kadry@ukr.net.  
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)