Асоціація міст України в рамках проекту «ПУЛЬС», який здійснюється за фінансової підтримки USAID, оголошує конкурс на залучення ІТ-компанії / ІТ-спеціаліста з надання інформаційно-технічних послуг (виконання робіт) для розробки системи «Ресурсний паспорт громади» (далі - РПГ).
Мета: створення єдиної систематизованої бази, що забезпечуватиме формування та оперативний доступ керівництва громади до відомостей про наявні ресурси. Це дозволить підвищити ефективність діяльності органів місцевого самоврядування та сприятиме оперативності управління, планування і використання всіх ресурсів територіальної громади.
Загалом РПГ повинен представляти собою набір інтуїтивно зрозумілих програмних засобів призначених для формування бази даних, введення спеціалізованих запитів, створення звітів, аналізу і публікації даних на web-сторінках, що забезпечує безпосередній доступ до всієї бази даних.
Вимоги до програмного забезпечення РПГ:
Система РПГ має складатися з наступних базових підсистем: «Реєстр домогосподарств», «Реєстр природніх ресурсів», «Реєстр основних фондів», що пов’язані з дохідною та видатковою частинами місцевого бюджету.
Система повинна працювати в мережі Інтернет або в корпоративній мережі і дозволяти виконувати наступні операції:
- створювати шаблони для заповнення з переліком показників, формувати файли у форматах xls та dbf для подальшої роботи органів місцевого самоврядування (ОМС) з отриманою інформацією;
- виконувати пошук інформації, що зберігаються в базі даних;
- швидко отримувати доступ до даних, не чекаючи, поки комп'ютер проведе пошук по всій базі даних;
- переглядати дані в форматі електронних таблиць, зручному для сприйняття та розуміння;
- аналізувати дані за допомогою різноманітних засобів, таких як:
- виконувати переходи по ієрархічній структурі даних вгору і вниз;
- виконувати пошук даних, що задовольняють певним умовам або потрапляють в заданий діапазон;
- сортування даних;
- створювати звіти, що відображають результати проведеного аналізу;
- надавати іншим користувачам доступ до даних для спільного використання, зокрема користувачам інших додатків (наприклад, Microsoft Excel);
- збереження звітів усіх видів у форматах MS Word , MS Excel та у pdf;
- подальшої модернізації, нарощування функціональних сервісів на базі сучасних технологій;
- інтеграції з іншими програмно-технічними засобами.
Перелік орієнтовних показників додається.
Мінімальні вимоги до кандидатів:
- досвід роботи у створенні систем подібного класу не менше 5 років;
- глибокі знання з розробки програм в середовищі СУБД MicrosoftSQLServer та досвід проектування, аналізу та розробки систем управління базами даних (T-SQL);
- знання веб-технологій (CSS, HTML, XML, SOAP, Javascript);
- знання C#, ASP.NET, MVC;
- досвід розробки програм моніторингу та програм автоматизації Microsoft Office;
Претенденти повинні до 17.00 1 лютого 2017 року представити тендерній комісії електронною поштою на адресу: tender@auc.org.ua, позначивши у темі: “IT-компанія/ІТ-спеціаліст” наступну інформацію:
- короткий опис створених систем чи програмних комплексів подібного класу з посиланнями на відповідні приклади;
- очікувана вартість виконання робіт (проектування, розробка та впровадження) з огляду на термін виконання;
- документи, що підтверджують фаховий рівень виконавців робіт у відповідній сфері діяльності.
Критерії відбору:
Заявка може отримати максимум 500 балів, з яких:
- Вартість послуг з розробки системи – 200 балів
- Досвід роботи у створенні систем подібного класу – 150 балів
- Документальне підтвердження фаху у відповідній сфері діяльності – 100 балів
- Представлення опису зразків розроблених проектів – 50 балів
Контактна особа для запитань: Онищук Ігор Іванович, аналітик з питань фінансів, on@auc.org.ua, телефон (044) 486 28 41.