09 / Лютий, 2023
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Сприяння всебічному розвитку громад через аналітику, діалог та міжнародне співробітництво», що фінансується Німецьким товариством Міжнародного співробітництва (GIZ), оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).
Умови роботи: строковий трудовий договір, повний робочий день, місце роботи - офіс АМУ в м. Київ.
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера):
-
висвітлення та візуалізація впровадження проєкту;
-
підготовка щотижневих матеріалів для сайтів АМУ та U-LEAD;
-
реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
-
інформаційний та медіа супровід АМУ;
-
виконання функцій прес-секретаря;
-
робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
-
організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
-
підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
-
організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
-
підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
-
супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність проєкту;
-
здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
-
моніторинг висвітлення діяльності АМУ в ЗМІ;
-
ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ у соціальних мережах;
-
координація та контроль за діяльністю осіб, які надають послуги з висвітлення діяльності АМУ в областях;
-
підготовка та поширення інформаційних продуктів АМУ в областях;
-
формування матеріалів про роботу місцевого самоврядування в областях для розміщення на сайті та інших інформаційних ресурсах АМУ;
-
комунікація та співпраця з директорами регіональних відділень АМУ.
Основні вимоги до кандидата на посаду (PR-менеджера):
-
вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
-
досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
-
досконале знання української ділової мови;
-
відмінні навички письмового та усного спілкування;
-
навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та відеофайлами;
-
вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
-
комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
-
ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
-
комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
-
вміння працювати в команді;
-
вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
-
знання англійської мови вітається та може бути перевагою.
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти personal@auc.org.ua, verar.kadry@ukr.net не пізніше 23 лютого 2023 року до 18.00.
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди. Результати конкурсу є остаточними та оскарженню не підлягають.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 22 лютого 2023 року виключно письмово на адресу електронної пошти personal@auc.org.ua, verar.kadry@ukr.net.
Оцінювання кандидатів здійснюється Комісією з відбору персоналу за внутрішніми процедурами АМУ.
Галузь: