09 / Лютий, 2023

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Сприяння всебічному розвитку громад через аналітику, діалог та міжнародне співробітництво», що фінансується Німецьким товариством Міжнародного співробітництва (GIZ), оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).
 
Умови роботи: строковий трудовий договір, повний робочий день, місце роботи - офіс АМУ в м. Київ.
 
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера):
  • висвітлення та візуалізація впровадження проєкту;
  • підготовка щотижневих матеріалів для сайтів АМУ та U-LEAD;
  • реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
  • інформаційний та медіа супровід АМУ;
  • виконання функцій прес-секретаря;
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
  • організація  прес-конференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність проєкту;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності АМУ в ЗМІ;
  • ведення сайту АМУ та акаунтів  АМУ у соціальних мережах;
  •  координація та контроль за діяльністю осіб, які надають послуги з висвітлення діяльності АМУ в областях;
  • підготовка та поширення інформаційних продуктів АМУ в областях;
  • формування матеріалів про роботу місцевого самоврядування в областях для розміщення на сайті та інших інформаційних ресурсах АМУ;
  • комунікація та співпраця з директорами регіональних відділень АМУ.
Основні вимоги до кандидата на посаду (PR-менеджера):
  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та  відеофайлами;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
  • знання англійської мови вітається та може бути перевагою.
 
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти  personal@auc.org.ua,  verar.kadry@ukr.net  не пізніше  23 лютого 2023 року до 18.00.
 
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.
 
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди. Результати конкурсу є остаточними та оскарженню не підлягають.
 
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 22 лютого 2023 року виключно письмово на адресу електронної пошти personal@auc.org.uaverar.kadry@ukr.net.
Оцінювання кандидатів здійснюється Комісією з відбору персоналу за внутрішніми процедурами АМУ.
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)