Асоціація міст України звернулась до Міністерства фінансів України з проханням роз’яснити, чи можуть органи місцевого самоврядування сплачувати судові вимоги, які виникли внаслідок несвоєчасного перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на оплату житлових субсидій населенню, за рахунок цієї субвенції. А якщо це не можливо, то з яких джерел мають компенсуватися ці витрати.
Так, Господарський суд Дніпропетровської області в межах справи № 904/2585/18 за позовом ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» виніс рішення стягнути з Управління праці та соціального захисту населення міста Новомосковська на користь ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» 4,4 млн гривень, в тому числі 916 тис. грн. – 3% річних; 3 444 тис. грн. – інфляційні втрати; 65 тис. грн. – витрати по сплаті судового збору.
Також, ТОВ «Київоблгаззбут» подав позовну заяву до управління соціального захисту населення Бориспільської міської ради щодо стягнення на користь ТОВ «Київоблгаззбут» 11,3 млн. гривень, в тому числі 10 711 тис. грн. – заборгованість; 290 тис. грн. – 3% річних; 336,6 тис. грн. – інфляційні втрати.
Тобто, суд зобов’язав органи місцевого самоврядування сплачувати підприємствам заборгованість, яка виникла внаслідок несвоєчасного перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Тож АМУ очікує від Мінфіну роз’яснення, за які кошти можна сплачувати судові вимоги.
Лист АМУ (завантажити)
Нагадаємо, Асоціація міст України неодноразово зверталась з цього приводу до Уряду у 2017 та у 2018 роках.