15 / Лютий, 2017

Таке попередженння розміщене на офіційному сайтів Мінфіну із наголошенням, що у разі виникнення проблем із фінансуванням, в першу чергу потрібно звертатись до відповідного розпорядника коштів, який не подав вчасно бюджетний паспорт у належному вигляді.

Нагадаємо, що відповідно до абзацу першого пункту 3 розділу I Правил складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2002  № 1098 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2008 №19) головні розпорядники розробляють проекти паспортів бюджетних програм і подають їх на затвердження до Міністерства фінансів України (далі - Мінфін) протягом 30 днів після набрання чинності законом про Державний бюджет України.

На затвердження паспортів, відповідно до бюджетного законодавства, головним розпорядникам відводиться 45 днів (до 15 лютого) (Пункт 6 розділу I Правил: Паспорти бюджетних програм головного розпорядника затверджуються спільним наказом головного розпорядника та Мінфіну в трьох примірниках протягом 45 днів від дня набрання чинності законом про Державний бюджет України).

Бюджетний процес має бути відповідальним та прозорим. Тому Міністерство фінансів інформує громадськість про всі етапи бюджетного процесу та зокрема про стан подання та затвердження бюджетних паспортів.

Станом на 10.02.17 не подані до Мінфіну в установлені терміни 159 (34 %) паспортів, у тому числі 43 – у зв'язку з неприйняттям порядків використання коштів.

Повний перелік розпорядників бюджетних коштів, які ще не подали бюджетні паспорти у належному вигляді: завантажити тут

За інформацією Мінфіну

 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)