13 / Квітень, 2020
Міністерство цифрової інформації проводить роботу над реінжинірингом  послуг.  Так, на сьогоднішній день важко сказати скільки існує адміністративних послуг, немає визначення і публічних послуг. Але Мінцифра вирішила оптимізувати існуючий масив, трансформатувати і зробити їх зручними та електронними. Основний посил «Бігати мають дані, а не люди».
 Так, на сьогоднішній день проходять наступні процеси:
  • Міністерство вивчає досвід інших країн. Зокрема, на створення сервісу єМалятко надихнув досвід Канади та Австралії, які об’єднали декілька послуг у одній.
  • Оптимізація процесів – перший здобуток запровадження порталу «Дія», де зареєструватися підприємцем можна за 10 хв без відвідування посадовців. Вважається, що це найшвидше відкриття власної справи у світі.
  • Проводиться тестування послуг – так, перед запровадженням електронного посвідчення водія, студентського квитка доступ надали ряду бажаючих для виявлення недоліків і врахування зауважень.
Лише після цього запроваджуються оптимізовані послуги. Але і надалі Мінцифра проводить моніторинг – збирає відгуки від користувачів і постійно вдосконалює.
Процес складний і довготривалий.
Нагадаємо, що стратегічними цілями АМУ у сфері «Електронне врядування та публічні послуги» є:
  1. Забезпечити для кожного члена територіальної громади відкритість та доступність інформації про діяльність органів місцевого самоврядування через Інтернет.
  2. Забезпечити доступ для кожного члена територіальної громади до всіх адміністративних, комунальних, соціальних послуг (публічних послуг) за допомогою Інтернет та центру надання публічних послуг.
  3. Забезпечити для кожного члена територіальної громади можливість просто та швидко взаємодіяти з органами місцевого самоврядування через Інтернет (подавати та відстежувати хід розгляду його звернень, ініціатив, петицій, отримувати відповідь тощо).

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)