26 / Серпень, 2021

При запровадженні електронних послуг в громадах одним із застережень було те, що у багатьох жителів відсутні гаджети для отримання таких послуг. Щоб зменшити "цифрові розриви" центри надання адміністративних послуг облаштовують місця самообслуговання громадян, які дають можливість скористатися сервісами, що доступні на порталі "Дія". Так, за інформацією Мінцифри вже працює тисяча таких точок доступу. 
У приміщенні ЦНАПу адміністратори навчають користуватися порталом "Дія", консультують та допомагають отримати послуги онлайн.  
Загалом у 612 ЦНАПах, 335 віддалених робочих місцях та 57 територіальних підрозділах вже облаштовані місця самообслуговування. Мінцифри працює над збільшенням іх кількості.
Для тих громад, які лише розпочинають облаштовувати ЦНАПи, Мінцифри спільно з Програмою «U-LEAD з Європою» створило посібник, який допоможе працівникам ЦНАП навчати громадян отримувати державні послуги онлайн та надавати якісні консультації щодо е-послуг. Також  розроблено навігаційний вказівник, що допоможе відвідувачам швидше знайти місце для користування порталом "Дія".
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)