28 / Жовтень, 2016

Вперше в Україні 20 провідних спеціалістів з брендингу, бізнесу та управління містом зберуться на стратегічну сесію, аби на практиці продемонструвати, що гармонійна та ефективна взаємодія міста, бізнесу та інтегрованих маркетингових комунікацій можлива.

1 листопада у Києві, в INVERIA Flow Space, з 17:00 до 22:00 100 учасників розділяться на 5 груп і під керівництвом спеціалістів з брендингу, представників міської адміністрації та бізнесу міста Львова, мерів українських міст та головних редакторів провідних видань країни створять практичний кейс з брендингу власного міста. Серед експертів стратегічної сесії будуть присутні чинні мери Білої Церкви та Вишгорода, представники команди мера міста Львова Андрія Садового, головні редактори Інтернет-ресурсу «Громадське» і телеканалу 1+1 та інші авторитетні експерти зі сфер бізнесу, мас-медіа й маркетингу. 

Крім того, під час заходу відбудеться презентація спеціального випуску ділового журналу «Community», присвяченого історії бренду міста Львова. За десятиріччя команді прогресивних та цілеспрямованих бізнесменів і політиків вдалося разом перетворити головне місто Західної України на туристичну мекку й один із найуспішніших брендів держави. А ми віримо, що в Україні є ще багато прекрасних міст, які гідні не меншої уваги та популярності.

1 листопада, INVERIA Flow Space (місто Київ, вулиця Володимирська 49А). Початок о 17:00

З питань участі та журналістської акредитації звертатися до 
Анна Бабак 
Менеджер проекту Бізнес-Місто-Бренд 
+380 63 301 3924 
З пропозиціями партнерства звертатися до
Володимир Кравчук 
Керуючий партнер журналу «Community»
v.kravchuk@community.com.ua

Сторінка заходу в Facebook

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)