08 / Квітень, 2020
Програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» - це клієнт-серверний web-додаток, розроблений з метою наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців об’єднаних територіальних громад. «Соціальна громада» об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соцзахисту райдержадміністрації, де приймається рішення про надання адміністративної послуги соціального характеру.
Дізнатися більше про проєкт та долучення до нього можна тут.
Дізнатися більше про проєкт та долучення до нього можна тут.
Однак використання «Соціальної громади» для органів місцевого самоврядування є платним: 8,6 тис. грн в рік за одне робоче місце. Асоціація міст України вважає неправильним, що використання державного програмного комплексу, який адмініструється державним підприємством для надання державних послуг, потребує витрат з бюджетів місцевого самоврядування. Така позиція не сприяє наближенню адміністративних послуг соціального характеру до жителів ОТГ.
АМУ зауважує, що в державному бюджеті передбачено 150 млн грн на компенсацію виконавчим органам рад ОТГ послуг з приймання документів для призначення державної соціальної підтримки за умови використання «Соціальної громади». Тобто, щоб отримати кошти з державного бюджету, органи місцевого самоврядування мають заплатити за це державному підприємству.
З метою наближення адміністративних послуг до громадян Асоціація міст України звернулась до Мінсоцполітики з пропозицією:
-
передбачити безкоштовне користування «Соціальною громадою», або
-
передбачити кошти в державному бюджеті для державного підприємства, відповідального за обслуговування «Соціальної громади».
Аналітичний центр АМУ
Галузь: