30 / Грудень, 2016

Асоціація міст України в рамках проекту «ПУЛЬС», який здійснюється за фінансової підтримки USAID, оголошує конкурс на залучення ІТ-компанії / ІТ-спеціаліста з надання інформаційно-технічних послуг (виконання робіт) для розробки системи «Ресурсний паспорт громади» (далі - РПГ).

Мета:  створення єдиної систематизованої бази, що забезпечуватиме формування та оперативний доступ керівництва громади до відомостей про наявні ресурси. Це  дозволить підвищити ефективність діяльності органів місцевого самоврядування та сприятиме оперативності управління, планування і використання всіх ресурсів територіальної громади.

Загалом РПГ повинен представляти собою набір інтуїтивно зрозумілих програмних засобів призначених для формування бази даних, введення спеціалізованих запитів, створення звітів, аналізу і публікації даних на web-сторінках, що забезпечує безпосередній доступ до всієї бази даних.

Вимоги до програмного забезпечення РПГ:

Система РПГ має складатися з наступних базових підсистем: «Реєстр домогосподарств», «Реєстр природніх ресурсів», «Реєстр основних фондів», що пов’язані з дохідною та видатковою частинами місцевого бюджету.

Система повинна працювати в мережі Інтернет або в корпоративній мережі і дозволяти виконувати наступні операції:

  • створювати шаблони для заповнення з переліком показників, формувати файли у форматах xls та dbf для подальшої роботи органів місцевого самоврядування (ОМС) з отриманою інформацією;
  • виконувати пошук інформації, що зберігаються в базі даних;
  • швидко отримувати доступ до даних, не чекаючи, поки комп'ютер проведе пошук по всій базі даних;
  • переглядати дані в форматі електронних таблиць, зручному для сприйняття та розуміння;
  • аналізувати дані за допомогою різноманітних засобів, таких як:
    • виконувати переходи по ієрархічній структурі даних вгору і вниз;
    • виконувати пошук даних, що задовольняють певним умовам або потрапляють в заданий діапазон;
    • сортування даних;
  • створювати звіти, що відображають результати проведеного аналізу;
  • надавати іншим користувачам доступ до даних для спільного використання, зокрема користувачам інших додатків (наприклад, Microsoft Excel);
  • збереження звітів усіх видів у форматах MS Word , MS Excel та у pdf;
  • подальшої модернізації, нарощування функціональних сервісів на базі сучасних технологій;
  • інтеграції з іншими програмно-технічними засобами.

Перелік орієнтовних показників додається.

Мінімальні вимоги до кандидатів:

  • досвід роботи у створенні систем подібного класу не менше 5 років;
  • глибокі знання з розробки програм в середовищі СУБД MicrosoftSQLServer та досвід проектування, аналізу та розробки систем управління базами даних (T-SQL);
  • знання веб-технологій (CSS, HTML, XML, SOAP, Javascript);
  • знання C#, ASP.NET, MVC;
  • досвід розробки програм моніторингу та програм автоматизації Microsoft Office;

Претенденти повинні до 17.00 1 лютого 2017 року  представити тендерній комісії електронною поштою на адресу: tender@auc.org.ua, позначивши у темі: “IT-компанія/ІТ-спеціаліст” наступну інформацію:

  • короткий опис створених систем чи програмних комплексів подібного класу з посиланнями на відповідні приклади;
  • очікувана вартість виконання робіт (проектування, розробка та впровадження) з огляду на термін виконання;
  • документи, що підтверджують фаховий рівень  виконавців робіт у відповідній сфері діяльності.

Критерії відбору:

Заявка може отримати максимум 500 балів, з яких:

  • Вартість послуг з розробки системи – 200 балів
  • Досвід роботи у створенні систем подібного класу – 150 балів
  • Документальне підтвердження фаху у відповідній сфері діяльності – 100 балів
  • Представлення опису зразків розроблених проектів – 50 балів

Контактна особа для запитань: Онищук Ігор Іванович, аналітик з питань фінансів, on@auc.org.ua, телефон (044) 486 28 41.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)