13 / Квітень, 2020
Міністерство цифрової інформації проводить роботу над реінжинірингом послуг. Так, на сьогоднішній день важко сказати скільки існує адміністративних послуг, немає визначення і публічних послуг. Але Мінцифра вирішила оптимізувати існуючий масив, трансформатувати і зробити їх зручними та електронними. Основний посил «Бігати мають дані, а не люди».
Так, на сьогоднішній день проходять наступні процеси:
-
Міністерство вивчає досвід інших країн. Зокрема, на створення сервісу єМалятко надихнув досвід Канади та Австралії, які об’єднали декілька послуг у одній.
-
Оптимізація процесів – перший здобуток запровадження порталу «Дія», де зареєструватися підприємцем можна за 10 хв без відвідування посадовців. Вважається, що це найшвидше відкриття власної справи у світі.
-
Проводиться тестування послуг – так, перед запровадженням електронного посвідчення водія, студентського квитка доступ надали ряду бажаючих для виявлення недоліків і врахування зауважень.
Лише після цього запроваджуються оптимізовані послуги. Але і надалі Мінцифра проводить моніторинг – збирає відгуки від користувачів і постійно вдосконалює.
Процес складний і довготривалий.
Нагадаємо, що стратегічними цілями АМУ у сфері «Електронне врядування та публічні послуги» є:
-
Забезпечити для кожного члена територіальної громади відкритість та доступність інформації про діяльність органів місцевого самоврядування через Інтернет.
-
Забезпечити доступ для кожного члена територіальної громади до всіх адміністративних, комунальних, соціальних послуг (публічних послуг) за допомогою Інтернет та центру надання публічних послуг.
-
Забезпечити для кожного члена територіальної громади можливість просто та швидко взаємодіяти з органами місцевого самоврядування через Інтернет (подавати та відстежувати хід розгляду його звернень, ініціатив, петицій, отримувати відповідь тощо).
Галузь: