19 / Липень, 2018
Другий день навчального візиту був присвячений практичному вивченню досвіду розвитку туризму у Кам'янці-Подільському. Представники міст ознайомилися із різними видами екскурсій містом: тур на електромобілі, на авто-амфібії БРДМ та новий, щойно апробований туристичний маршрут «UAZ-Drive». Учасники отримали змогу на собі відчути усі враження туристів, що перебувають у місті, яке називають «Квіткою на камені».
Далі учасники візиту вивчали вплив приватних інвестицій на розвиток туристичних послуг на прикладі двох цікавих ініціатив: Сувенірного ринку та музею мініатюр «Замки України». Завідувач відділу туризму Кам’янець-Подільської міської ради Олеся Лукашова зазначила, що співпраця підприємців та місцевої влади дає досить високі результати у контексті розвитку креативних галузей економіки, зокрема, туризму: «Часто приватні ініціативи стають поштовхом для розвитку подієвого туризму, що є одним із найефективніших способів створення інформаційних приводів, іміджевих меседжів в інформаційному полі країни та поширення інформації про місто як туристичну дестинацію. Заслуга ж органу місцевого самоврядування – у всебічному сприянні, адже ефективний менеджмент території – це в тому числі і створення сприятливого середовища для втілення бізнесових і соціальних ідей небайдужими мешканцями і підприємцями».
Підбиття підсумків візиту відбулося у Галереї мистецтв. Секретар Кам'янець-Подільської міської ради Дмитро Васильянов поділився досвідом створення туристичного міста та надав корисні поради. Представники місцевого самоврядування обговорили питання розвитку туризму у своїх регіонах та поділилися враженнями від побаченого.
За відгуками учасників, навчальний візит видався надзвичайно корисним. Кам’янець-Подільський – це місто, яке дарує чимало креативних ідей для розвитку туризму та має нестандартний підхід до ведення бізнесу у цій справі.
Заступник начальника управління культури та туризму Чернігівської міської ради Катерина Литвин зазначила, що Чернігів готовий запозичити у Кам’янця кілька цікавих практик, зокрема у контексті відкриття та роботи туристично-інформаційного центру, організації відкриття туристичного сезону, формування і фінансування програм популяризації туристичного міста, просування бренду тощо.
Нагадаємо, навчальний візит організовано АМУ в рамках загальнонаціональної програми обмінних візитів «Маршрути успіхів» Проекту USAID ПУЛЬС у співпраці Кам’янець-Подільською міською радою. Про перший день візиту читатйтеу тут.