Автоматизована система обліку комунальних платежів (АСОКП)

ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ АКТИНІЯ» як фінансова установа, яка здійснює свою діяльність на підставі ліцензії НБУ на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків від 22.12.2015 №33 (далі – Компанія) та ТОВ «РІБЕЙЛ-КЕПІТАЛ», яке здійснює свою діяльність як авторизований НБУ технологічний оператор на платіжному ринку (далі – Оператор), є професійними потужними структурами, діяльність яких здійснюється ринку електронної комерції та онлайн-платежів.

 У своїй роботі ми прагнемо постійного пошуку найбільш ефективних методів роботи та форм їх реалізації, маємо на меті максимально задовільнити потреби наших клієнтів.

Будучи  ліцензованими партнерами  міжнародних платіжних систем VISA та Mastercard, ми працюємо з незалежним процесинговим центром.

Програмне забезпечення, за допомогою якого Компанія та Оператор надають свої послуги, сертифіковане міжнародним стандартом безпеки Payment Card Industry Data Security Standard level 1 (3.2.) (PCI DSS). Сертифікація PCI DSS свідчить про те, що Компанією та Оператором вжито необхідних заходів щодо забезпечення відповідності вимогам платіжних систем Visa і MasterCard щодо інформаційної безпеки даних платіжних карток. Таким чином, власники банківських карток можуть бути впевнені, що їхні карткові дані надійно захищені під час платежів, які обробляються Компанією.

У зв’язку із викладеним маємо можливість запропонувати місцевим громадам реалізувати автоматизовану систему обліку комунальних платежів (АСОКП), основним призначенням якої є інформаційне забезпечення прийому та обліку платежів банківськими та фінансовими установами. АСОКП – це єдиний інформаційний простір для всіх виконавців послуг.

Фінансові послуги з приймання та обробки платежів з використанням спеціального програмного забезпечення АСОКП мають наступні унікальні функціональні можливості:

- можливість приймання та оброблених платежів (транзакцій) в місяць не менше 1 000 000 шт.;

- можливість забезпечення обсягу переказаних за один місяць платежів замовнику - не менше 100 млн. грн;

- забезпечення прийому оплати від платників на сайті замовника, здійснених за допомогою "карток містян" ("Картка Киянина», без додаткової комісії з платників;

- наявність та функціонування особистого кабінету споживача з функцією зберігання історії здійснених нарахувань та оплат за період не менше 12 місяців;

- можливість отримання платником інформації в момент здійснення платежу про суму поточного нарахування за послугу, тариф, суму заборгованості за послугу згідно з даними, наданими замовником;

- передача показань приладу/приладів обліку із можливістю заповнення окремого поля/полів як в момент здійснення оплати за послуги замовника, так і без здійснення споживачем платежу;

- виконання обробки платежів, які сплачені на рахунок замовника не через власну або агентську/партнерську платіжну мережу фінансової компанії та формування реєстру таких платежів для автоматизованого внесення даних в програмний комплекс замовника;

- обробка онлайн-платежів, проведених в електронних платіжних системах на сайті замовника з відображенням протягом не більше 30 хвилин зміни стану розрахунків в особистому кабінеті споживача на сайті Замовника;

- можливість об’єднання даних замовника з базами даних та/або програмним забезпеченням інших виконавців житлово-комунальних послуг для формування спільного/єдиного документа для оплати послуг.

- щоденно (в робочі дні) формування та передача замовнику основних реєстрів прийнятих у попередньому банківському дні платежів (файл в форматі DBASE III Plus);

- щоденно (в робочі дні) формування та передача Замовнику реєстрів показів лічильників, прийнятих через платіжні системи при здійсненні платежу у попередньому банківському дні (файл в форматі DBASE III Plus) за визначеною структурою.

- забезпечення захисту інформації ISO 9001, КСЗІ АС-3, ISO/IEC 27001:2013, PCI DSS.

 

Окрім того, маємо честь запропонувати вам такі наші спільні продукти та рішення:

1. Оплата виставленого рахунку, як на сайті, так і через мобільний застосунок;

2. Токенізація (прив’язка та збереження платіжних карток VISA або Mastercard);

3. Інтеграція нашого API-протоколу та гаманця Visa Token Service (VTS);

4. Платежі за картками VISA, MasterCard, а також власні GOOGLEPAY, APPLEPAY;

5. Маршрутизація платежів через різні процесингові центри (кроспроцесинг платежів);

6. Холдування та часткове повернення платежу в онлайн-режимі в день транзакції;

7. Можливість виплат за А2С-технологією (перерахування з рахунку на картки клієнтів);

8. Можливість переказу коштів за номером телефону C2Alias (зарахування коштів за номером телефону, зареєстрованого у сервісі Alias від Visa) та інше.

 

Тематика: 
Місцевий економічний розвиток
Регіон: 
Київська область
Місто: 
Київ
ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ АКТИНІЯ " спільно з ТОВ "РІБЕЙЛ-КЕПІТАЛ"
Для оперативної комунікації прохання звертатись за наступними каналоами зв'язку: Компанія – за телефоном +380 44 498 65 05 або на електронну адресу info@actinia.com.ua. Оператор – за телефоном +38 067 329 88 29 або на електронну адресу office@rebail.capital.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)